نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
12392
-
الف
+

اختصاصی/«کیهان ملکی» بازیگر جدید «ستایش 3» از نقش خود در این سریال گفت

«کیهان ملکی» بازیگری که بعد از گذشت 3 سال دوری از تلویزیون در «ستایش 3» بازی کرده، در گفت وگوی اختصاصی با آی فیلم2 از نقشی که در این سریال پربیننده بازی کرده گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ،  فلمبرداری فصل سوم سریال «ستایش» درحالی به پایان رسید که در کنار بازیگران ثابت دو سری قبلی این سریال پربیننده،  بازیگران جدیدی در آن به ایفای نقش پرداختند.

از جمله این تغییرات می‌توان به بازی نکردن «رامسین کبریتی» در این سریال اشاره کرد. او در این سریال کرکتر صابر پسر «حشمت فردوس» را بازی می‌کرد که اکنون بازیگر دیگری به نام «یاسر حق‌شناس » نقش او را ایفا می‌کند.

«لاله مرزبان» هم بازیگر جایگزین کرکتر «نازگل» دختر ستایش در این فصل خواهد بود. پیش از این «حدیث میرامینی» این نقش را ایفا می‌کرد و این بازیگر نیز از حضور در این سریال انصراف داد.

کیهان ملکی در ستایش3

«کیهان ملکی» بازیگری که بینندگان آی فیلم2 پیش تر شاهد نقش آفرینی او در سریال های «هوش سیاه2» و «همسایه ها»  و «پهلوانان نمی میرند» بودند نیز ازجمله بازیگرانی است که در فصل جدید سریال «ستایش» به ایفای نقش می پردازد.

کیهان ملکی در ستایش3

آقای ملکی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 درپیوند با نقشی که در این سریال بازی کرده گفت: من در این سریال نقش دوست فردی را بازی می کنم که به بازیگر نقش «ستایش» علاقه مند شده است.

سایر نقش‌های این سریال به همراه نام کرکترهایشان به این شرح است: نرگس محمدی در نقش ستایش، داریوش ارجمند (حشمت فردوس)، مهدی سلوکی (محمد)، امیرمحمد زند (محسن)، لاله مرزبان (نازگل)، فرهاد جم (حاجی بهبودی)، سیما تیرانداز (انیس)، فریبا نادری (پری سیما)، سینا شفیعی (حمید)، نگار جوکار (لیلا)، مهرنوش ستاری (رعنا)، بهزاد خداویسی (سرگرد)، محمدرضا داوودنژاد (یعقوبی)، مهدی میامی (غلامی)، قربان نجفی (صفایی).

کیهان ملکی متولد ۱۳۴۷ در تهران بوده و دارای مدرک لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد می باشد.

وی در سال ۱۳۵۷ یعنی زمانی که ۱۰ ساله بود، بازی در تیاتر را شروع کرد تا اینکه در سال ۱۳۷۲ با ایفای نقشی کوتاه در فلم «پروانه بزرگ» به کارگردانی «خسرو شجاعی» فعالیت هنری خود را به طور جدی آغاز کرد، بعد از آن در مجموعه نوروز ۷۳ حضور پیدا کرد.

او با سریال تلویزیونی «روزگار جوانی» سال 1377 خورشیدی در تلویزیون شناخته شد و سپس با سریال «همسایه ها» سال 1379خورشیدی در بین مردم محبوب شد.

«ملکی» در سال 1393 خورشیدی در سریال «همسفر خورشید» به كارگردانی آقای شاه‌حاتمی ایفای نقش کرد.

گفتنی است که سریال «پهلوانان نمی میرند» با بازی «کیهان ملکی» هم اکنون از شبکه آی فیلم 2 در حال نشر می باشد.

بیشتر بخوانید : 

دانلود سریال «هوش سیاه2» 

دانلود سریال «پهلوانان نمی میرند» 

دانلود سریال «همسایه ها»

«ستایش3» چه زمانی نشر می شود؟

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر